preskoči na sadržaj

Poljoprivredna škola Zagreb

Login
e-Dnevnik

        E-DNEVNIK ZA UČENIKE

   E-DNEVNIK ZA

NASTAVNIKE

Raspored zvona

NAŠI EU PROJEKTI

                                                                                      

Agroturistički inovativni menadžment

    Izašao novi broj Izidora 2016/2017.god.!

 poljoprivrednaskolazg@psz.hr 

Pratite nas na youtube kanalu

Pratite nas na Facebook stranici

 

Izobrazba o pesticidima

 TEČAJ ODRŽIVE UPORABE PESTICIDA 

PRIJAVE U TIJEKU

Prijevoz učenika

 

  

  

   

    

       

     

    

    

    

 

Vremenska prognoza - Zagreb

 

 

   

    

     

Kalendar
« Travanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 4. 2015.

Ukupno: 188303
Ovaj mjesec: 4584
Danas: 253
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručno usavršavanje nastavnika i ravnatelja - Edukacijska radionica za nastavnike i ravnatelje u području pedagoško – metodičkog usavršavanja
Autor: Anita Hmura, 2. 10. 2015.

      U razdoblju od 21. do 23. rujna 2015. godine članovi radne skupine sudjelovali su  na edukacijskim radionicama u području pedagoško – metodičkog usavršavanja koje su održane u Hotelu Arcotel u Zagrebu.

Edukacijske radionice vodile su prof.dr.sc. Vlasta Vizek Vidović i prof.dr.sc. Vlatka Domović, stručnjakinje u području pedagogije i metodike.


Cilj radionica je bio predstaviti metode poučavanja usmjerene na učenika u kojima nastavnik i učenici stvaraju interaktivni i suradnički odnos. Primjena ovih metoda svakako pridonosi boljoj nastavi u kojoj učenici  iskazuju veći interes za nastavni predmet, aktivnije sudjeluju te se ostvaruje bolja komunikacija i radna atmosfera u razrednom odijelu.

Kroz iznimno zanimljiva predavanja i radionice prof.dr.sc. Vlasta Vizek Vidović i prof.dr.sc. Vlatka Domović uspješno su članove radne skupine vodile kroz sljedeće teme: Kurikulum temeljen na ishodima učenja, Koraci u planiranju školskog kurikuluma, Ishodi učenja  na razini predmeta – model konstruktivnog poravnavanja, Izrada predloška konstruktivnog  poravnavanja, Izazovi suvremenom obrazovanju, Poučavanje usmjereno na učenika, Timski rad i suradničko učenje, Tehnike suradničkog učenja, Poučavanje grupnom raspravom, Akademska kontroverza, Iskustveno učenje, Poučavanje otkrivanjem i Grupno istraživanje.

Po završetku edukacije i provedene evaluacije, nastavnici i ravnateljice, članovi radne skupine projekta „Agroturistički inovativni menadžment“, izrazili su iznimno zadovoljstvo edukacijskim radionicama koje su unaprijedile njihove pedagoško – metodičke kompetencije. 

 

 

 
   

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju